Istoric

Cu o experiență de peste două decenii și jumătate, ne-am dedicat revoluționării industriei retail-ului prin intermediul soluțiilor software inovatoare și a serviciilor create special pentru a îndeplini nevoile clienților noștri.

Cu o istorie care își are rădăcinile în anul 1997, am evoluat într-un mod constant, devenind un nume respectat în lumea dezvoltării software. Alături de partenerii noștri, am creat și implementat soluții de ultimă generație, cu un impact tangibil asupra vieților a milioane de oameni din întreaga lume. Suntem într-o continuă căutare a îmbunătățirii serviciilor noastre, iar asta ne-a transformat într-un partener de încredere pentru unele dintre cele mai mari companii, atât pe plan local, cât și internațional. Echipa noastră este dedicată satisfacerii nevoilor clienților și este mândră să contribuie la succesul lor în fiecare zi.

  • 1997
    Înființăm PSS – Prosoft Solutions SRL în București, România.
  • 1998
    Începem colaborarea cu S3 – Store System Solutions, o companie IBM specializată în dezvoltarea și implementarea soluțiilor de tip Front Office pentru industria de retail.
  • 1999
    Oferim servicii de dezvoltare software pentru companii din Italia și alți clienți ai S3 din Europa. De asemenea, lucrăm alături de S3 și IBM Elveția pentru primul mare client elvețian.
    Mai mult, facem echipă cu S3 și IBM pentru dezvoltarea suitei de aplicații VisualStore.
  • 2000
    Demarăm dezvoltarea unei noi soluții de Back Office pentru retail care utilizează Java, IBM DB2, IBM WebSphere. Aceasta va deveni, mai târziu, componenta BackOffice a suitei VisualStore.
  • 2001
    Începem colaborarea cu al doilea mare client elvețian împreună cu S3 și IBM Elveția. Tot acum, adoptăm IBM Global Services Methodology pentru dezvoltarea de software.
  • 2003
    VisualStore Front Office ajunge la versiunea 4.0. Avem și primul client VisualStore în România, proiect dezvoltat de PSS în parteneriat cu IBM România și Glykon SRL.
  • 2004
    Implementăm Rational Unified Process ca metodologie pentru dezvoltarea de software.
  • 2004
    Grupul Altex/Media Galaxy devine utilizator al VisualStore în întrega sa rețea de magazine.
  • 2005
    Începem colaborarea cu Mettler Toledo, căruia îi furnizăm servicii de dezvoltare de software.
  • 2006
    Deschidem serviciul de Call Center/Help Desk în parteneriat cu S3 și IBM Italia dedicat retailerilor din Europa. Mai mulți clienți internaționali adoptă VisualStore ca soluție Front Office.
  • 2007 – 2008
    Implementăm o nouă arhitectură pentru VisualStore cu servere centrale. Și mai mulți clienți noi din Italia, Elveția, Germania, Franța, Belgia aleg suita VisualStore.
  • 2009
    Ne ocupăm de implementarea soluției VisualStore pentru primul client mare din Asia împreună cu S3 și IBM Asia Pacific.
  • 2010
    Începem dezvoltarea unei noi soluții pentru managementul centralizat al parametrilor de configurare a magazinelor. Prima implementare este realizată la un important retailer elvețian împreună cu S3 și IBM Elveția.
  • 2012
    Inițiem colaborarea cu renumita companie Bizerba Germania.
    Tot acum, debutează și parteneriatul cu Toshiba Global Commerce Solutions.
  • 2013
    Obținem certificarea Toshiba Diamond Partner – Together Commerce.
  • 2014
    Anul 2014 vine cu noi clienți și parteneriate: Lawson, Gravity pentru TGCS US, Self Checkout pentru TGCS UK, integrarea sistemelor de cântare Bizerba cu etichetele electonice Pricer, etc..
  • 2014
    Tot în 2014 PSS devine partener strategic pentru dezvoltarea .retailApps Bizerba.
  • 2015
    În România, VisualStore este ales ca soluție pentru managementul vânzărilor (Front Office) de către LC Waikiki, US Polo, Arabesque, Nissa.
    Tot în acest an, deschidem biroul din Brașov.
  • 2016
    Începem furnizarea serviciilor noastre și pentru companiile de tehnologie care activează în piața serviciilor financiare. Primul client semnificativ este Teledata Communications Inc. (TCI) din USA.
    Aducem în portofoliul nostru noi clienți pentru serviciile de implementare a suitei VisualStore în Polonia, Cehia și Bulgaria.
  • 2017
    Adoptăm metodologiile Agile în cadrul proiectelor noastre.
  • 2018
    Ne consolidăm și extindem colaborarea cu Toshiba Global Commerce Solutions prin proiecte noi pe care le derulăm împreună cu TGCS France, TGCS UK, TGCS Poland.
  • 2019-2020
    Implementăm munca de la distanță și ne adaptăm activitatea în birouri noi pentru a oferi condiții de siguranță și confort echipelor noastre în contextul pandemiei de Covid-19.
  • 2021
    Creștem echipele din toate liniile de business.

Contact

Vrei să afli mai multe despre proiectele noastre sau să aplici pentru o poziție în echipa PSS? Completează formularul de contact și îți răspundem la mesaj în cel mai scurt timp.